VVD Uithoorn zoekt gemeenteraadsleden

De VVD is op zoek naar vrouwen en mannen die veel tijd en energie willen steken in het vertegenwoordigen van de inwoners van Uithoorn en De Kwakel voor de functie van:

Gemeenteraadslid (M/V)

Schuilt er een politicus in mij?

De VVD Uithoorn – De Kwakel zoekt nieuwe gemeenteraadsleden. Ben jij op zoek naar een boeiende uitdaging in een dynamische omgeving? Ben je geïnteresseerd in de politiek en het werk van de Uithoornse gemeenteraad? Wil jij je inzetten voor de VVD en meebeslissen over bijvoorbeeld de herontwikkeling van het Amstelplein of de komst van de tram?

Profiel:

Je bent iemand die bereid is voldoende tijd te investeren in het raadlidmaatschap, maatschappelijk betrokken is, maar ook onafhankelijk is. Je bent nieuwsgierig, kritisch en in staat om je mening op onafhankelijke wijzen te uiten. Je bent iemand met verantwoordelijkheidsgevoel en een positief realistisch beeld van de samenleving waarin mensen gelijkwaardig zijn. Je gedrevenheid vloeit voort uit overtuiging en niet uit macht of autoriteit. Je bent integer met respect voor de medemens en hun verschillen. Je beschikt over kennis van dan wel affiniteit met één of meerdere aspecten van het lokale bestuur. Je bent in staat te relativeren en bent creatief, open en hebt gevoel voor politieke verhoudingen

Meer informatie:

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Nick Roosendaal, fractievoorzitter, via email: nickroosendaal@vvduithoorn.nl of telefonisch op 06-20634679. Schriftelijke reacties kunnen binnen 14 dagen na verschijnen van deze advertentie gestuurd worden aan:

VVD Uithoorn – De Kwakel
t.a.v. Marc Vergoossen