VVD deelt taarten uit aan Uitdeelpunt Love2share

Vrijdag 13 februari vond alweer voor het negende keer de Taartenactie van de VVD plaats. Met de VVD Taartenactie, die jaarlijks rondom Valentijnsdag wordt gehouden, worden mensen of organisaties in het zonnetje gezet vanwege hun bijzondere inzet voor de gemeenschap in hun buurt, wijk, dorp of regio.

Dit jaar heeft de VVD fractie Uitdeelpunt Love2share genomineerd omdat zij met een groep enthousiaste vrijwilligers op diverse manieren hulp geven aan de inwoners die het, om wat voor reden, hard nodig hebben. Bij het Uitdeelpunt kunnen ze gratis kleding halen voor hun gezin, speelgoed en wat huishoudelijke artikelen. Verder is iedereen er altijd van harte welkom om een kopje koffie te drinken en in een gezellige sfeer andere mensen te ontmoeten.

Omdat de belangstelling zo groot was bij het Uitdeelpunt had Provinciale Statenlid Petra Kirch dit jaar drie taarten meegenomen om uit te reiken. Zij deed dit samen met wethouder Polak en de fractie VVD Uithoorn – De Kwakel nadat ze haar waardering had uitgesproken voor alle vrijwilligers.

Ondanks dat dit initiatief pas sinds mei 2014 bestaat kunnen de oprichtsters nu al zeggen dat Het Uitdeelpunt vele mensen heeft geholpen. De VVD wenst ze voor de toekomst nog veel succes met dit mooie initiatief.