Aftrap verkiezingscampagne met lustrum voor VVD vrijwilligers bij Uithoorns Mooiste

Tijdens de 34e Uithoorns Mooiste loop heeft een gemotiveerd team van 11 vrijwilligers heeft VVD Uithoorn - De Kwakel bij AKU de verkiezingscampagne voor de gemeenteraadsverkiezingen afgetrapt.

De traditie om als vrijwilligersteam te helpen bij dit evenement is spontaan ontstaan in 2014. Sindsdien helpt een vrijwilligersgroep van VVD-ers trouw ieder jaar bij dit hardloop evenement. Dit jaar kon het eerste lustrum dus gevierd worden. Van de VVD vrijwilligers heeft een team van 4 hardlopers meegedaan aan de 5 kilometer, om na afloop meteen aan te sluiten bij de andere vrijwilligers.

Sport staat bij de VVD hoog op de prioriteitenlijst, het is goed voor sociale contacten en is natuurlijk goed voor de gezondheid. Zeker voor kinderen moet sport in Uithoorn en De Kwakel goed toegankelijk zijn. De keuze van de VVD om juist dit evenement te omarmen en ook de officiƫle start van de verkiezingscampagne te laten zijn is daarom een logische. Vrijwilligers maken laagdrempelige sport in onze gemeente mogelijk, door ons kleine steentje bij te dragen aan dit event, steken we alle vrijwilligers in Uithoorn en De Kwakel een hart onder de riem.

De groepsfoto van het VVD team hebben we gemaakt op de plaats van de toekomstige 3e sporthal in onze gemeente op sportpark De Randhoorn. Een droom waar de VVD zich het afgelopen half jaar voor heeft ingezet en die wat ons betreft binnen afzienbare termijn werkelijkheid wordt.