Stem 20 maart VVD voor een sterk lokaal geluid.

Nick Roosendaal Lijst 1 nummer 13 uw lokale kandidaat voor de provincie Noord-Holland.

Een integer overheidsbestuur waarop je kunt bouwen:

daar wil ik me voor inzetten!

Noord-Holland trekt. Steeds meer doeners vestigen zich hier. Dat is goed voor de welvaart. Maar succes heeft een prijs: woonruimte vinden is moeilijk en er is flinke toename van (vlieg)verkeer.Wat is er nodig? Meer woningen, betere verbindingen en een duurzame balans tussen economische ontwikkelingen en leefbaarheid. Aan de slag.

Je kunt wel ideaal wonen maar niet wonen in je ideaal.

We staan voor een belangrijke opgave om iedereen passende huisvesting te bieden. Wat de VVD betreft, wordt de woningbouwopgave niet alleen opgelost binnen de grote steden, maar wordt er ook gekeken naar mogelijkheden in en aan randen van dorpen. De VVD vindt het belangrijk dat duurzame woningen voor jong en oud worden gebouwd. waarbij de kwaliteit voor openbare ruimte en natuur voorop staat. We kunnen niet oneindig de hoogte in gaan en ook kunnen we niet elk grasveld volbouwen.

Goede bereikbaarheid.

Voor de VVD staat keuzevrijheid van vervoer voorop. Helaas concluderen we dat dit nog niet in de hele provincie kan. De VVD wil de komende jaren investeren in wegen, fietspaden en openbaar vervoer en kijken naar slimme mobiliteitsoplossingen.

Stem 20 maart VVD voor een sterk lokaal geluid.

Nick Roosendaal. Lijst 1 Nummer 13