Persbericht Kandidaten en Verkiezingsprogramma

VVD Uithoorn en de Kwakel, aan de bak voor de dorpen die ons verbinden!

Onder de naam Dorpen die ons verbinden heeft VVD Uithoorn en de Kwakel het verkiezingsprogramma voor de komende vier jaar uitgewerkt. Verbondenheid staat centraal in het programma en wordt met heldere en begrijpelijke standpunten toegelicht. Er is onder andere aandacht voor een groene omgeving, mogelijkheden om te bewegen, sociale samenhang en een goed woon- en leefklimaat waar iedereen zich veilig en thuis voelt. Het is fijn in onze gemeente maar we hebben ook gezien dat het op veel punten beter kan. Daar gaan wij mee aan de slag! Dat doen we zoals u dat van ons gewend bent met betrokken raadsleden en bestuurders die midden in de samenleving staan. Uw inbreng hierbij als inwoner of lokale ondernemer is voor ons van grote waarde!

Vertrouwde en nieuwe gezichten

In de top acht van de lijst staan naast vertrouwde ook diverse nieuwe gezichten. “Ik ben erg trots op onze kandidaten die zich de komende vier jaar voor ons programma gaan inzetten.” zegt lijsttrekker Jan Hazen. “Een mooie mix van enthousiaste mensen, die met hun verschillende achtergronden en ervaringen zich volop gaan inzetten voor onze inwoners en er nog mooiere dorpen van willen maken.”

De zittende raadsleden Nick Bergman, Daan Noordanus en Michael Bouwmeester keren terug op plaats 3, 4 en 6. De hoogste nieuwkomer op de lijst is Martine Cranendonk (2). Verder staan in de top acht Lisianne Coors-Elout (5), Alexander Reuvekamp (7) en Margreet van Driel-Bakker (8).

VVD Uithoorn en de Kwakel, aan de bak voor de dorpen die ons verbinden!

Vertrouwde en nieuwe gezichten

Meer weten over al onze kandidaten en het volledige verkiezingsprogramma?

Alle informatie kun je vinden op onze website