Met de installatie van het nieuwe college op 30 mei 2022 is de VVD Fractie voor de komende 4 jaar definitief.

Trots en tevreden zijn wij over het resultaat en de samenwerking in de afgelopen periode met onze eigen fractie en met onze coalitiepartners. Natuurlijk was het even slikken toen de verkiezingsuitslag bekend werd en wij 4 zetels kregen. Fijn dat heel snel het gesprek op gang is gekomen en dat het gelukt is om opnieuw samen met Gemeentebelangen en DUS! een coalitie te vormen.

Afgelopen maandag, 30 mei, werd tijdens de Raadsvergadering het nieuwe college geïnstalleerd met drie wethouders: José de Robles (DUS!), Jan Hazen (VVD) en Ferry Hoekstra (Gemeentebelangen).

Met de installatie van Jan Hazen als Wethouder is Lisianne Coors - Elout beëdigd als raadslid op de 4e zetel. Naast Nick Bergman, Martine Cranendonk en Daan Noordanus maakt zij het team compleet.

Binnenkort volgt meer informatie over de commissieverdeling èn de fractietaken verdeling waarbij ook de fractie assistenten Michael Bouwmeester, Alexander Reuvekamp en Margreet Van Driel - Bakker een belangrijke rol spelen.